Giulia
  • Styl
  • Technologia
  • BEZPIECZEŃSTWO
  • DYNAMIKA
  • ZAWIESZENIE
  • SILNIKI
  • Wykończenie
Styl

NADWOZIE

charakterystyczna włoska stylistyka

Styl mamy we krwi. Właśnie dlatego nowa Giulia w wersji podstawowej wyróżnia się wszystkimi niepowtarzalnymi cechami Alfy Romeo: wyczuciem proporcji, prostotą, eleganckimi liniami nadwozia i precyzyjnie wykonanymi detalami wnętrza. Z przodu nie mogło zabraknąć legendarnego trilobo Alfy Romeo — być może najsłynniejszego i najbardziej rozpoznawalnego motywu w branży motoryzacyjnej. Wyraźne przetłoczenie na drzwiach kieruje uwagę na muskularny tył samochodu. Wszystkie te stylowe elementy to coś więcej niż tylko estetyka — to również funkcjonalność. Właśnie tak przejawia się „La Meccanica delle emozioni” marki Alfa Romeo.

Do standardowego wyposażenia Giulii należą 5-ramienne 16-calowe felgi ze stopów lekkich z aluminiowymi zaciskami hamulców, stanowiące element innowacyjnego rozwiązania, które czyni auto jeszcze lżejszym.
Tylne światła w technologii LED zwiększają bezpieczeństwo i widoczność w każdych warunkach atmosferycznych.

WNĘTRZE

naturalna wygoda

Proste, ale ekskluzywne wnętrze nowej Giulii zostało zaprojektowane z myślą o kierowcy. W Giulii to właśnie kierowca jest w centrum uwagi, a każdy przyrząd jest łatwo dostępny podczas jazdy. Technologia ma służyć przede wszystkim czerpaniu jak największej przyjemności z jazdy. Środkową konsolę oraz wyświetlacz w zestawie wskaźników również zaprojektowano z myślą aby jak najbardziej ułatwić prowadzenie samochodu kierowcy. Przednie fotele z 6-stopniową ręczną regulacją są pokryte czarną tkaniną techniczną, a kierowca czuje się w nich jak w szytym na miarę, doskonale skrojonym garniturze.

Alfa Romeo Giulia Base Interni
Standardem w Giulii są siedzenia pokryte tkaniną techniczną w kolorze czarnym.
Czarny przycisk znajdujący się na pod lewym ramieniem kierownicy uruchamiania silnik, mała, zgrabna kierownica obszyta jest skórą.
Technologia
Technologia

TECHNOLOGIA

SYSTEM INFORMACYJNO-MULTIMEDIALNY — nowa generacja interfejsu człowiek-maszyna

Nowa Giulia — nawet w wersji podstawowej — jest wyposażona w innowacyjne systemy informacyjno-multimedialne nowej generacji, sterowane intuicyjnym panelem obrotowym na środkowej konsoli. System oferuje zaawansowane rozpoznawanie mowy oraz sterowanie za pomocą przycisków na kierownicy, natomiast technologia Bluetooth umożliwia odtwarzanie treści audio ze smartfona oraz bezprzewodowe odbieranie połączeń telefonicznych.

System informacyjno-multimedialny New Connect 8,8’’
Dwustrefowa klimatyzacja zwiększa komfort wszystkich pasażerów.
Kolorowy, czytelny wyświetlacz 3,5" pomiędzy zegarami dostarcza kierowcy informacji dotyczących jazdy.
BEZPIECZEŃSTWO

BEZPIECZEŃSTWO

nowoczesne rozwiązania

Alfa Romeo Giulia jest wyposażona w najbardziej zaawansowane systemy bepieczeństwa, dzięki którym zdobyła 5 gwiazdek w najnowszych testach zderzeniowych EuroNCAP, osiągając najlepszy wynik 98% za ochronę dorosłych pasażerów.

System ostrzegania o niezamierzonym opuszczeniu pasa ruchu (LDW) informuje i ostrzega kierowcę, gdy pojazd zaczyna opuszczać dany pas ruchu.
System ostrzegania przed najechaniem na pojazd poprzedzający (FCW) ostrzega kierowcę o niebezpieczeństwie i w razie ryzyka kolizji aktywuje funkcję hamowania.
DYNAMIKA
DYNAMIKA
ZAWIESZENIE

ZAWIESZENIE

unikatowe zawieszenie

Dzięki najnowocześniejszym technologiom i materiałom nowy model Giulia gwarantuje optymalną kontrolę nad samochodem i jednocześnie zapewnia komfort na miarę klasy premium. Tradycyjne zawieszenie unowocześniono, korzystając z opatentowanych rozwiązań AlfaLink™. Szerokie zastosowanie aluminium — zarówno w przednim, jak i w tylnym zawieszeniu — umożliwiło zmniejszenie całkowitej masy samochodu. Nowa Giulia jest zwinna i bezpieczna — nie uznaje kompromisów, jeśli chodzi o przyjemność z jazdy.

Przednie zawieszenie z podwójnymi wahaczami AlfaLink™ i półwirtualną osią skrętną gwarantuje zwiększoną o 20% liniowość momentu obrotowego kierownicy, lepszą przyczepność boczną oraz mniejszą podsterowność i nadsterowność.
Tylne, wielowahaczowe, 4,5-ramienne zawieszenie AlfaLink™ zapewnia najlepsze w tej klasie trzymanie się drogi i wyjątkowy komfort kierowcy i pasażerów.
SILNIKI
Silniki

DOSTĘPNE W NOWEJ GIULII

NOWE SERCA DOSTARCZAJĄ NOWYCH EMOCJI

Giulia oferowana jest z silnikami z których każdy zapewnia rewelacyjne osiągi i zaawansowaną wydajność. Silnik 2.2 Turbo Diesel 150 KM dostępny jest z manualną 6-biegową lub automatyczną 8-biegową skrzynią biegów. Silnik posiada układ wtryskowy najnowszej generacji (IRS) i ciśnienie robocze 2.000 bar .  Natomiast 2.0 Turbo Benzyna 200 KM współpracuje tylko z 8-biegową skrzynią automatyczną i wyposażony jest w elektrohydrauliczny system kontroli zaworów MultiAir, turbosprężarkę oraz bezpośredni wtrysk z systemem wysokiego ciśnienia 200 bar. Dzięki temu posiada szybką reakcję na pedału gazu oraz zaskakuje oszczędnością spalania. Moc 200 KM osiąga przy 5.000 obrotów/min, a maksymalny moment obrotowy to 330 Nm przy 1.750 obrotach/min.

SILNIK BENZYNOWY

Silnik 2.0 Turbo benzyna 200 KM
Liczba cylindrów 4 w rzędzie
Skrzynia biegów 8-stopniowa automatyczna skrzynia biegów
Zużycie średnie
5,9 l/100 km
Emisja CO2 138 g/km
Norma środowiskowa
Euro 6 

SILNIK WYSOKOPRĘŻNY

Silnik 2,2 Turbo Diesel 150 KM
Układ cylindrów
4
Skrzynia biegów 8-biegowa przekładnia automatyczna
  6-biegowa przekładnia manualna
Zużycie średnie
4,2 l/100 km
Emisja CO2 109 g/km
Norma środowiskowa
Euro 6 
Wykończenie

WYKOŃCZENIE

Odkryj wersje nowej Giulii spójne pod względem wyposażenia i stylistyki oraz wydajne w każdej konfiguracji.