Giulia Super
  • Styl
  • Technologia
  • Bezpieczeństwo
  • Dynamika
  • Zawieszenie
  • Silniki
  • Akcesoria
  • Wykończenie
Styl

NADWOZIE

wyjątkowy charakter Alfy Romeo

Nowa Giulia w wersji Super to bez wątpienia Alfa Romeo w sportowym wydaniu. Z przodu nie mogło zabraknąć legendarnego trilobo Alfy Romeo — być może najsłynniejszego i najbardziej rozpoznawalnego motywu w branży motoryzacyjnej. Mocne przetłoczenie na drzwiach kierują uwagę na muskularny tył samochodu. Charakterystyczna włoska stylistyka z wyczuciem proporcji, prostotą i eleganckimi liniami została podkreślona unikatowymi szczegółami, takimi jak chromowany podwójny wylot wydechu (w wersjach 180 KM) czy aluminiowe felgi 17". Nowa Giulia Super wzbudzi emocje u każdego kierowcy już od pierwszego wejrzenia.

Giulia Super jest wyposażona w eleganckie, 10-ramienne 17-calowe aluminiowe felgi.
Podwójny wydech dostępny w wersji 2,2 Turbo Benzyna 180 KM.
Tylne światła w technologii LED zwiększają bezpieczeństwo i widoczność w każdych warunkach atmosferycznych.

WNĘTRZE

w Giulii Super nie ma zbędnych elementów

Możesz spodziewać się tylko wspaniałych wrażeń z jazdy. W nowej Giulii Super wszystkie ergonomiczne rozwiązania są podporządkowane potrzebom kierowcy. Przesłanie jest jasne i intuicyjne: ciesz się jazdą. Wszystkie funkcje technologiczne stworzone z myślą o kierowcy mają służyć uzyskaniu jak najlepszych osiągów. Szlachetne detale, takie jak np. aluminiowe listwy progowe czy dwukolorowa deska rozdzielcza i panele drzwi, podkreślają wyjątkowy charakter wnętrza otaczającego kierowcę. Dostępne w trzech wariantach kolorystycznych fotele są pokryte skórą i nowoczesną tkaniną techniczną.

Alfa Romeo Giulia Base Interni
Fotele w Giulii Super są dostępne w trzech różnych wariantach kolorystycznych: czarnym, czarno-brązowym i czarno-czerwonym.
Czarny przycisk znajdujący się na pod lewym ramieniem kierownicy uruchamiania silnik, mała, zgrabna kierownica obszyta jest skórą
Standardem w wersji Super są aluminiowe listwy progowe z logo Alfy Romeo.
Technologia
Technologia

SYSTEM INFORMACYJNO-MULTIMEDIALNY

wspaniały interfejs człowiek-maszyna

Nowa Giulia Super jest wyposażona w innowacyjne systemy informacyjno-multimedialne nowej generacji, sterowane intuicyjnym panelem obrotowym na środkowej konsoli. System oferuje zaawansowane rozpoznawanie mowy oraz sterowanie za pomocą przycisków na kierownicy, a technologia Bluetooth umożliwia odtwarzanie treści audio ze smartfona oraz bezprzewodowe odbieranie połączeń telefonicznych.

System informacyjno-multimedialny New Connect 6,5.
Dwustrefowa klimatyzacja zwiększa komfort wszystkich pasażerów.
Kolorowy, czytelny wyświetlacz 3,5" pomiędzy zegarami dostarcza kierowcy informacji dotyczących jazdy.
Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo

wyjątkowe bezpieczeństwo

Alfa Romeo Giulia jest wyposażona w najbardziej zaawansowane systemy bepieczeństwa, dzięki którym zdobyła 5 gwiazdek w najnowszych testach zderzeniowych EuroNCAP, osiągając najlepszy wynik 98% za ochronę dorosłych pasażerów.

System ostrzegający o opuszczaniu pasa ruchu (Lane Departure Warning, LDW) ostrzega kierowcę, gdy pojazd zaczyna opuszczać dany pas ruchu, i pomaga uniknąć niebezpieczeństwa.
System ostrzegania przed najechaniem na pojazd poprzedzający (FCW) ostrzega kierowcę o niebezpieczeństwie i w razie ryzyka kolizji aktywuje funkcję hamowania.
Monitoring martwego pola (BSM) ostrzega kierowcę o obecności pojazdu/obiektu w martwym polu. System ten wykorzystuje dwa czujniki umieszczone z boku tylnego zderzaka oraz specjalny sygnał przesyłany przez zewnętrzne lusterko.
Dynamika
Dynamika
Zawieszenie

Zawieszenie

jeszcze lepsze wrażenia z jazdy Alfą Romeo w najczystszej formie

Dzięki najnowocześniejszym technologiom i materiałom nowy model Giulia gwarantuje optymalną kontrolę nad samochodem i jednocześnie zapewnia komfort na miarę klasy premium. Tradycyjne zawieszenie unowocześniono, korzystając z opatentowanych rozwiązań AlfaLink™. Szerokie zastosowanie aluminium — zarówno w przednim, jak i w tylnym zawieszeniu — umożliwiło zmniejszenie całkowitej masy samochodu. Nowa Giulia jest zwinna i bezpieczna — nie uznaje kompromisów, jeśli chodzi o przyjemność z jazdy.

Przednie zawieszenie z podwójnymi wahaczami AlfaLink™ i półwirtualną osią skrętną gwarantuje zwiększoną o 20% liniowość momentu obrotowego kierownicy, lepszą przyczepność boczną oraz mniejszą podsterowność i nadsterowność.
Tylne, wielowahaczowe, 4,5-ramienne zawieszenie AlfaLink™ zapewnia najlepsze w tej klasie trzymanie się drogi i wyjątkowy komfort kierowcy i pasażerów.
Silniki
Silniki

DOSTĘPNE W NOWEJ GIULII SUPER

SERCE BIJE JESZCZE MOCNIEJ, JESZCZE WIĘKSZE EMOCJE

Giulia Super oferuje silnik 2.2 Turbo Diesel dostępny z manualną 6-biegową lub automatyczną 8-biegową skrzynią biegów o mocy 150 KM (380 Nm/1.500 obr./min) i 180 KM ( 450 Nm/1.750 obr./min.). Silnik posiada układ wtryskowy najnowszej generacji (IRS) i ciśnienie robocze 2.000 bar . Dostępna jest również 2.0 Turbo Benzyna 200 KM z 8-biegową skrzynią automatyczną, wyposażona w elektrohydrauliczny system kontroli zaworów MultiAir, turbosprężarkę  oraz bezpośredni wtrysk z systemem wysokiego ciśnienia 200 bar, który może pochwalić się wyjątkowo szybką reakcją na pedału gazu w całym zakresie działania oraz zaskakującą oszczędnością pod względem spalania. Moc 200 KM osiąga przy 5.000 obrotów/min, a maksymalny moment obrotowy to 330 Nm przy 1.750 obr./min.

SILNIK BENZYNOWY

Silnik 2,0 Turbo Benzyna 200 KM
Układ cylindrów 4 w rzędzie
Skrzynia biegów 8-biegowa przekładnia automatyczna
Zużycie średnie
5,9 l/100 km  
Emisja CO2
130 g/km
Norma środowiskowa
Euro 6 

SILNIK WYSOKOPRĘŻNY

Silnik  2,2 Turbo Diesel 150 KM
 2,2 Turbo Diesel 180 KM
Układ cylindrów
4 w rzędzie
4 w rzędzie
Skrzynia biegów

8-biegowa przekładnia automatyczna

6-biegowa przekładnia manualna

8-biegowa przekładnia automatyczna

6-biegowa przekładnia manualna

Zużycie średnie
4,2 l/100 km 4,2 (l/100km)
Emisja CO2 109 g/km 109 g/km
Norma środowiskowa 
Euro 6 Euro 6 
Akcesoria
Akcesoria

DOSTĘPNE W GIULII SUPER

PAKIET „SPORT”

więcej sportowego charakteru
Nową Giulię w wersji Super można spersonalizować dzięki wyjątkowy, sportowym elementomi, które stworzono, aby podkreślić sportowy charakter samochodu.
  • Konsola środkowa oraz obramowania wewnętrznych klamek wykończona materiałem z aluminium
  • Skórzana kierownica sportowa
  • Światła bi-ksenonowe o mocy 25W
  • Aluminiowe sportowe nakładki na pedały i podnóżek kierowcy

PAKIET „SPORT PLUS”

pełnia sportowego charakteru
Nową Giulię Super można wyposażyć we wszystkie elementy Pakietu Sport oraz wyjątkową technologię opracowaną dla przednich reflektorów.
  • Konsola środkowa oraz obramowania wewnętrznych klamek wykończona materiałem z aluminium
  • Skórzana kierownica sportowa
  • Światła bi-ksenonowe o mocy 35W + z funkcja AFS (adaptacyjne oświetlenie)
  • Spryskiwacze przednich reflektorów
  • Aluminiowe sportowe nakładki na pedały i podnóżek kierowcy

PAKIET „LUX”

cel: jakość premium Alfy Romeo widoczna w każdym calu
Ekskluzywny charakter nowej Giulii w wersji Super można wzmocnić dzięki szerokiej gamie dodatków podkreślających elegancki styl i lepsze osiągi oraz bezkompromisowy charakter pojazdu.
  • Fotele kierowcy i pasażera regulowane w ośmiu kierunkach
  • Siedzenia skórzane obszyte skórą naturalną „Pieno Fiore”
  • Podgrzewana kierownica w wykończeniu lux
  • Podgrzewane fotele przednie
  • Elektrycznie zewnętrzne składane lusterka boczne
  • Deska rozdzielcza oraz górne panele drzwi obszyta skórą
  • Schowek kierowcy wykończony skórą
  • Chromowane obramowania wokół okien bocznych
Wykończenie

Wykończenie

Odkryj wersje nowej Giulii oferujące spójność pod względem wyposażenia i stylistyki oraz wydajność w każdej konfiguracji.