„AUTO MOTOR UND SPORT”: ALFA ROMEO ZNÓW PODWÓJNIE NAGRODZONA

O tym, że Alfa Romeo to samochody stworzone, żeby wygrywać, wiadomo nie od dziś.

Podobnie uważają czytelnicy niemieckiego magazynu „Auto Motor und Sport”, którzy po raz kolejny docenili włoski kunszt i osiągi, tym razem przyznając marce aż dwa zwycięstwa: tytuł „Design Brand of the Year” oraz nagrodę w kategorii „Large SUVs” dla Alfa Romeo Stelvio.

 

Wzornictwo włoskiej marki kolejny raz zachwyciło Czytelników słynnego niemieckiego magazynu motoryzacyjnego „Auto Motor und Sport”. W odbywającym się co rok konkursie „autonis 2017” Czytelnicy przyznali marce Alfa Romeo tytuł „Design Brand of the Year” (z ilością 27% głosów) za najlepsze wzornictwo w branży.

 

Natomiast model Alfa Romeo Stelvio, debiutujący jako pierwszy SUV w ponad 100-letniej historii włoskiej marki zdobył nagrodę w kategorii „Large SUVs”, otrzymując imponujący wynik w postaci ponad połowy głosów (50,5%). Te ważne wyróżnienia potwierdzają słuszność drogi obranej przez markę, wyrażają uznanie dla projektantów, a także dowodzą ogromnej i niesłabnącej sympatii ze strony publiczności.

 

W latach poprzednich Alfa Romeo była wielokrotnie nagradzana w konkursie „autonis”. W 2016 r. Alfa Romeo zdobyła tytuł „Design of the Year”, natomiast nowa Alfa Romeo Giulia i Alfa Romeo MiTo zwyciężyły odpowiednio w swoich klasach. Z kolei w 2010 r. Czytelnicy magazynu „Auto Motor und Sport” uznali, że Giulietta jest najlepiej prezentującym się samochodem w kategorii aut kompaktowych.