• Styl
  • Technologie
  • Sécurité
  • Dynamika
  • Suspensions
  • Motorisations
  • Finitions
ERA ZDEFINIOWANA NA NOWO

Wystarczy jedno spojrzenie. Czarne, błyszczące elementy wykończeniowe Giulii B-Tech przyciągają uwagę każdego kto tylko na nią spojrzy. Czarne, błyszczące obramowania szyb, dolna część charakterystycznego trójkątnego grilla ("trilobo"), obudowa lusterek i końcówki układu wydechowego podkreślają piękno tego mistrzowsko zaprojektowanego samochodu, który na nowo ustanawia standardy czterodrzwiowego sedana. Wszystkie te elementy wyrażają perfekcyjną harmonię dzikiego i silnego charakteru Giulii poprzez zdecydowane i eleganckie linie karoserii - styl „Made in Italy”, który można określić jako autentycznie włoski.

alfa romeo giulia super
Ciemne 18-calowe koła ze stopów lekkich Giulii B-Tech.
alfa romeo giulia super - details
Czarne, błyszczące elementy wykończeniowe, w tym wlot powietrza podkreślają zadziorny wygląd Giulii.
Ciemne napisy i końcówki układu wydechowego dodają sportowy styl.

Wnętrze

ESENCJA KOMFORTU I OSIĄGÓW

Cała technologia została stworzona, aby wspomagać kierowcę i zapewniać najlepsze osiągi. Detale o najwyższej jakości, takie jak aluminiowe progi oraz deska rozdzielcza i wnętrze w dwóch kolorach wzmacniają uczucie ekskluzywności towarzyszące kierowcy. Fotele są dostępne w 3 zestawieniach kolorystycznych, obszyte tkaniną w połączeniu ze skórą.

Alfa Romeo Giulia Super intérieur
Fotele są dostępne w 3 alternatywnych wariantach: czarna tkanina – czarna skóra, czarna tkanina – brązowa skóra, czarna tkanina – czerwona skóra.
Przycisk uruchamiania i wyłączania silnika (Start/Stop engine) jest wbudowany w lewe ramię kierownicy, która obszyta jest skórą
Aluminiowe listwy progowe z logo Alfa Romeo oraz fotele regulowane elektrycznie są dostępne jako opcja dodatkowo płatna.
Technologie

System informacyjno-multimedialny

NAJLEPSZE Z DWÓCH ŚWIATÓW: CZŁOWIEKA I MASZYNY

Giulia B-Tech oferuje zaawansowany system informacyjno-multimedialny z przejrzystym ekranem HD o przekątnej 8,8 cala, do którego można podłączyć smartfon w prosty i intuicyjny sposób dzięki aplikacjom Apple CarPlay oraz Android Auto. Przyciski na kierownicy i obrotowy panel sterujący pozwalają skupić się na prowadzeniu samochodu będąc stale połączonym ze światem zewnętrznym.

System informacyjno-multimedialny Alfa Connect 8,8” z kolorwym wyświetlaczem
Alfa Connect dzięki której kierowca jest stale połączony ze swoim pojazdem poprzez wbudowane gniazdo na kartę SIM, GPS i akcelerometr. Zdalna obsługa gwarantuje zwiększone bezpieczeństwo na drodze i łatwiejszą kontrolę nad pojazdem.
Wyświetlacz TFT 7” między zegarami dostarcza kierowcy wszelkich niezbędnych informacji podczas jazdy.
Sécurité
BEZPIECZEŃSTWO

BEZPIECZENSTWO

EMOCJE W BEZPIECZEŃSTWIE

Giulia jest wyposażona w najbardziej zaawansowane systemy bezpieczeństwa. W testach zderzeniowych Euro NCAP uzyskała 5 gwiazdek, a dodatkowo może pochwalić się rewelacyjnym wynikiem ochrony pasażerów dorosłych, który wyniósł 98% - najlepszy wynik jak do tej pory który uzyskał samochód.

System ostrzegania o niezamierzonym opuszczeniu pasa ruchu (LDW) ostrzega kierowcę sygnałem dźwiękowym i wizualnym, jeśli kierowca przypadkowo zjedzie z zajmowanego pasa ruchu bez włączenia kierunkowskazu.
System ostrzegania o najechaniu na poprzedzający pojazd Forward Collision Warning (FCW) z autonomicznym awaryjnym systemem hamowania (AEB) z czujnikiem wykrywaniem pieszych, ostrzega kierowcę o zbliżającej się przeszkodzie i w przypadku braku reakcji kierowcy automatycznie uruchamia proces wyhamowania pojazdu.
System monitorowania tzw. martwego pola (BSM) z funkcją wykrywania obiektów przecinających drogę podczas cofania jest dostępny w pakiecie jako opcja dodatkowo płatna. System podczas manewru cofania wykrywa i informuje kierowcę o pojazdach i pieszych (niewidocznych dla kierowcy) znajdujących się w tzw. martwym polu. Dostępny z kamerą cofania i liniami na wyświetlaczu ułatwiaja parkowanie.
Dynamika
Dynamika
Suspensions

Zawieszenie

UKŁAD ZAWIESZENIA OPATENTOWANY PRZEZ ALFA ROMEO

Dzięki zaadoptowaniu najnowszych technologii i zaawansowanych materiałów, Giulia B-Tech zapewnia nadzwyczajny czas reakcji połączony z niezrównanym komfortem. Tradycyjny układ zawieszenia został zastąpiony nowym systemem AlfaLink™, który dzięki bogatemu zastosowaniu aluminium w przednim i tylnym zawieszeniu znacznie redukuje wagę samochodu, co sprawia że jest zwrotny i jednocześnie bezpieczny. Przyjemność z jazdy nie ma sobie równych.

Dzięki dwuwahaczowemu zawieszeniu osi przedniej z półwirtualną osią napędową liniowość momentu obrotowego kierownicy jest poprawiona o 20%, a podsterowność ograniczona.
4,5-punktowe zawieszenie osi tylnej zapewnia najwyższy komfort.
Motorisations

Silnik

ELITARNA MOC BUDZĄCA AUTENTYCZNE EMOCJE

Giulia B-Tech jest dostępna z czterocylindrowymi, turbodoładowanymi, wykonanymi w całości z aluminium silnikami, zgodnymi z najnowszymi normami emisji spalin. Zaprojektowana i wykonana, aby zapewniać wyjątkowe osiągi i wydajność przy niezrównanym balansie. Wersja B-Tech Edition dostępna jest z silnikiem wysokoprężnym 2.2 litra o mocy 190 KM, z napędem na tył lub na cztery koła, z 8 biegową automatyczną skrzynia biegów, natomiast dwulitrowa jednostka benzynowa o mocy 200 KM jest dostępna z napędem na tył i 8 biegową automatyczną skrzynia biegów.

BENZYNOWY

DANE TECHNICZNE
SILNIK
2.0 TURBO 200 KM AT8
RWD
Il. cylindrów, układ 4 L
Pojemność (cm3)
1.995
Moc maksymalna kW (KM - WE) przy obr./min.
148 (200) @ 4.500
Maksymalny moment obrotowy Nm (kgm - WE) przy obr./min. 330 (34) @ 1.750
System Start&Stop
std
   

DIESEL

DANE TECHNICZNE
SILNIK
2.2 TURBO 190 KM AT8
RWD
2.2 TURBO 190 KM AT8
 Q4
Il. cylindrów, układ 4 L 4 L
Pojemność (cm3)
2.143 2.143
Moc maksymalna kW (KM - WE) przy obr./min.
140 (190) @ 3.500 140 (190) @ 3.500
Maksymalny moment obrotowy Nm (kgm - WE) przy obr./min. 450 (46) @ 1.750 450 (46) @ 1.750
System Start&Stop
std std
     
Finitions

MODELE

Odkryj bezkompromisową jakość w każdym modelu Giulii, każdy z szeroką gamą opcji, unikalnymi detalami i wyjątkowymi osiągami.