Alfa Romeo Giulia
  • PRZEGLĄD
  • STYL
  • TECHNOLOGIA
  • ZESPÓŁ NAPĘDOWY
  • DYNAMIKA
  • WYDAJNOŚĆ
  • Wersje
STYL

STYL

OGIEŃ POŻĄDANIA

Alfa Romeo nazywa to „użytkowym pięknem”. Każdy szczegół to efekt przemyślanych rozwiązań mechanicznych. Atletyczne linie podkreślają sportowy charakter Giulii i poprawiają własności aerodynamiczne jej nadwozia. Choć w jej sylwetce nie ma nic kontrowersyjnego, każdy szczegół przyprawia prawdziwych entuzjastów o szybsze bicie serca. Dzięki unikalnemu stylowi przywraca do życia ducha Alfa Romeo i ma szansę od razu stać się klasykiem.

WYGLĄD ZEWNĘTRZNY

RASOWA ALFA ROMEO

Nowa Giulia to efekt 106 lat poświęconych na tworzenie motoryzacyjnych dzieł sztuki. Jej nadwozie stanowi wspaniałe rozwinięcie legendarnego wzornictwa Alfa Romeo, zarówno w dziedzinie technologii, jak i stylu. Charakterystyczny trójkątny wlot powietrza („trilobo”) zwabi wszystkich entuzjastów marki. Kształt „V” i atletyczne linie to jasna zapowiedź drzemiącej pod maską mocy. Jej profil to moc w ruchu. Każde rozwiązanie charakteryzuje prostota, równowaga i harmonia.

WNĘTRZE

WSZYSTKO Z MYŚLĄ O KIEROWCY.

Kabinę nowej Giulii zaprojektowano w taki sposób, by kierowca docenił wszystkie jej ergonomiczne funkcje. Harmonijny interfejs zapewnia pełną kontrolę nad deską rozdzielczą, licznikiem, skrzynią biegów i kierownicą. Wszystkie elementy samochodu mają niepowtarzalny włoski styl, w którym forma, funkcja i piękno składają się na niepowtarzalne doświadczenie, odbierane wszystkimi zmysłami.

WYJĄTKOWOŚĆ

ZAPROJEKTOWANE I WYPRODUKOWANE WE WŁOSZECH

Włoskie podejście do projektowania to połączenie prostoty, wysokiej jakości materiałów oraz doskonałego rzemiosła. Pierwsza rzecz, jaką dostrzeże kierowca po wejściu do kabiny, to wysoka jakość wykończenia uzyskana za sprawą połączenia materiałów: paneli z prawdziwego drewna, szczotkowanego aluminium, skóry Pieno Fiore i tkanin technicznych. Na kierownicy obitej najwyższej jakości skórą umieszczono wyjątkowy detal: przycisk rozruchu, dzięki któremu każdy kierowca zapała do nowej Giulii prawdziwą miłością.

  • STYL
  • WYGLĄD ZEWNĘTRZNY
  • WNĘTRZE
  • WYJĄTKOWOŚĆ
TECHNOLOGIA

TECHNOLOGIA

EMOCJE DZIĘKI INNOWACJOM

Choć w nowej Giulii wykorzystano najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne zwiększające bezpieczeństwo i ułatwiające korzystanie z systemów informacyjno rozrywkowych, zrezygnowano ze zbędnych dodatków. Wszystkie przełączniki w kabinie są przejrzyste i intuicyjne. Dzięki temu kierowca może skupić całą uwagę na bezpiecznym prowadzeniu pojazdu. Trudno o lepszą symbiozę człowieka i maszyny – granica między pojazdem a kierowcą właściwie się zaciera.

BEZPIECZEŃSTWO

BEZPIECZEŃSTWO I EMOCJE W STANDARDZIE

Nowa Giulia to niepowtarzalne wrażenia z jazdy, a zarazem najwyższej klasy systemy bezpieczeństwa, dzięki którym kierowca i jego pasażer nie muszą się niczego obawiać. Wszystkie wersje Giulii są standardowo wyposażone w system ostrzegający przed najechaniem na pojazd znajdujący się przed innym pojazdem  (Forward Collision Warning) z autonomicznym hamulcem awaryjnym (AEB) i funkcją rozpoznawania pieszych, system ostrzegający przed opuszczeniem pasa ruchu (Lane Departure Warning) oraz tempomat z funkcją ograniczania prędkości. Uzupełnieniem tych funkcji może być system monitorowania martwego pola (BSM) z detektorem obiektów przecinających drogę cofania oraz kamera cofania z dynamicznymi liniami siatki.

ZINTEGROWANY SYSTEM HAMULCOWY (IBS)

ŚWIATOWA PREMIERA NA RYNKU MOTORYZACYJNYM

W nowej Giulii po raz pierwszy zastosowano innowacyjny system elektromechaniczny łączący kontrolę stabilności z tradycyjnym wspomaganiem hamulców. Zintegrowany system hamulcowy (IBS) nie tylko gwarantuje istotną optymalizację obciążeń i ogranicza drgania pedału hamulca, lecz także zapewnia natychmiastową reakcję hamulca i rekordowo krótką drogę hamowania: przy prędkości 100 km/h wynosi ona 38,5 m.

SYSTEM INFORMACYJNO-MULTIMEDIALNY

PASJA W TWOICH RĘKACH

Nową Giulię wyposażono w najnowszej generacji system multimedialno-informacyjny z wyświetlaczem HD o przekątnej 6,5 cala, z technologią Bluetooth i wejściem USB, obsługiwany przyciskami na kierownicy. W interfejsie HMI systemem zarządza się za pomocą intuicyjnego obrotowego panelu sterującego (Rotary Pad). Na żądanie system multimedialno-informacyjny może zostać wyposażony w system Connect 3D Nav z 8,8 calowym ekranem, z tunerem DAB oraz kolorowym zestawem wskaźników TFT o przekątnej 7 cali. W nowej Giulii zamontowano również innowacyjny system nagłośnienia Harman Kardon Sound Theatre, zwiększający przyjemność słuchania ulubionej muzyki podczas jazdy dzięki zastosowaniu mocy 10 głośników (w tym subwoofera).

  • TECHNOLOGIA
  • BEZPIECZEŃSTWO
  • (IBS)
  • SYSTEM MULTIMEDIALNY
ZESPÓŁ NAPĘDOWY

ZESPÓŁ NAPĘDOWY

W SERCU NOWEGO WYMIARU EMOCJI

Nowa Giulia jest dostępna z dwoma turbodoładowanymi, wykonanymi w całości z aluminium silnikami, które bezprecedensowo łączą doskonałe osiągi z oszczędnością. Klienci mają do wyboru dwulitrową jednostkę benzynową o mocy 200 KM z 8 biegową przekładnią automatyczną oraz silnik wysokoprężny 2.2 o mocy 150 lub 180 KM, wyposażone w 6 biegową przekładnię manualną lub 8 biegową przekładnię automatyczną. Turbosprężarka działa również przy mniejszych prędkościach, zwiększając moment obrotowy, dzięki czemu silnik reaguje bez opóźnienia (brak tzw. turbodziury).

DYNAMIKA

DYNAMIKA

NIESKRĘPOWANA PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY

Stworzenie rasowej Alfy Romeo wymaga zaprojektowania bezkompromisowego samochodu, który będzie prowadził się w sposób intuicyjny i zapewni kierowcy bezpieczeństwo podczas jazdy. Nowa Giulia to nie tylko sedan oferujący doskonałe osiągi, lecz także pasja, dreszczyk emocji i czysta radość. Źródłem tych odczuć są zastosowane rozwiązania techniczne: platforma z napędem na tylną oś, optymalny rozkład masy, innowacyjny układ zawieszenia oraz doskonały stosunek masy do mocy.

NAPĘD NA TYLNĄ OŚ

RADOŚĆ DZIĘKI DYNAMICE

Powrót do napędu na tylną oś połączonego z precyzyjnym i czułym układem kierowniczym to idealna synteza sportowego charakteru i wygody z myślą o czystej przyjemności z jazdy. „Cofniętą” kabinę pasażerską opartą bezpośrednio na kołach napędowych równoważy przesunięty ku przodowi aluminiowy silnik oraz karbonowy wał napędowy. Za sprawą optymalnego rozkładu mas na ramie cała moc generowana przez jednostkę przekazywana jest na drogę.

NOWE ZAWIESZENIE ALFA™ LINK

NIEOKIEŁZNANA PASJA I PEŁNA KONTROLA

Giulia wyposażona jest w nowy, opatentowany układ zawieszenia Alfa™ Link. Dzięki dwuwahaczowemu zawieszeniu osi przedniej z półwirtualną osią napędową przednie koła są zawsze ustawione prostopadle do nawierzchni, nawet podczas szybkiego pokonywania zakrętów, co o 20% poprawia liniowość momentu obrotowego kierownicy i ogranicza podsterowność. 4,5 punktowe zawieszenie osi tylnej zapewnia najlepsze prowadzenie w tej klasie pojazdów (przyczepność boczna), oferując zarazem najwyższy komfort.

ALFA ™ DNA

NOWY WYMIAR EMOCJI

Alfa™ DNA wpływa na parametry silnika i dostosowuje sposób, w jaki samochód odpowiada na pedał gazu i hamulca oraz na ruch kierownicą, natomiast system Alfa™ Active Suspension (jeśli jest dostępny) reaguje na wybór konkretnego stylu jazdy. Dynamic zwiększa siłę hamowania i czułość układu kierowniczego, umożliwiając sportową jazdę na drodze. Natural to komfortowe ustawienie zawieszenia zapewniające idealną równowagę podczas codziennej jazdy. Advanced Efficiency zapewnia maksymalną wydajność i efektywność jazdy.

  • DYNAMIKA
  • NAPĘD NA TYLNĄ OŚ
  • ZAWIESZENIE ALFA™ LINK
  • ALFA ™ DNA
WYDAJNOŚĆ

WYDAJNOŚĆ

INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA TO GWARANCJA WYJĄTKOWEJ WYDAJNOŚCI

Wał napędowy z włókna węglowego oraz wykonane z aluminium maska silnika, drzwi, jednostka napędowa, zawieszenie i zaciski hamulców: dzięki precyzji inżynierów w nowej Giulii uzyskano optymalny rozkład mas. W ten sposób zwiększono wydajność i poprawiono dynamikę jazdy, ograniczając zużycie paliwa i emisję dwutlenku węgla.

AERODYNAMIKA

ZAPROJEKTOWANA PRZEZ WIATR

Nowa Giulia ma współczynnik Cd równy 0,25 dzięki ogromnej pracy włożonej w dopracowanie aerodynamiki oraz gruntownym testom w tunelu aerodynamicznym. Osłona podwozia i dyfuzor poprawiają przepływ powietrza pod samochodem, jak również właściwości aerodynamiczne tyłu, ograniczając turbulencje i zwiększając efektywność jazdy.

ADVANCED EFFICIENCY

EKSTREMALNIE EKOLOGICZNA

Giulia Advanced Efficiency (AE) jest najbardziej oszczędną wersją modelu Giulia, opracowaną pod kątem wyjątkowo niskich wartości zużycia paliwa i emisji CO2: odpowiednio 3,8 l/100 km i 99 g/km w cyklu mieszanym. Takie wyniki osiągnięto w przypadku silnika wysokoprężnego o pojemności 2,2 litra i mocy 180 KM oraz automatycznej skrzyni biegów. Ponadto zastosowano niskociśnieniowy zawór EGR, intercooler typu powietrze-woda, wtórny obieg chłodzenia oraz specjalnie dobrane przełożenia w skrzyni biegów. Dalsze ograniczenie emisji i zużycia paliwa w tej wersji uzyskano dzięki obniżeniu nadwozia (Cx: 0,23) oraz zastosowaniu opon ECO. 

  • WYDAJNOŚĆ
  • AERODYNAMIKA
  • ADVANCED EFFICIENCY
Wersje

Wersje

Dostępne wersje.

Wybierz swoją Alfę Romeo Giulię. Odkryj jakość bez kompromisów.

Gama obejmuje wersje Giulia, Giulia Super, Giulia Veloce oraz Giulię Business idealna dla Twojego Biznesu.

GIULIA

  • Felgi aluminiowe o rozmiarze 16”
  • Światła przeciwmgielne
  • Automatyczna dwustrefowa klimatyzacja
  • Tempomat
  • System Alfa DNA z 3 trybami jazdy (Dynamic, Normal, Advanced Efficiency)
  • Zintegrowany system hamowania IBS + AEB
  • Siedzenia czarne pokryte tkaniną
  • Precyzyjny układ wspomagania kierownicy
  • Czujnik deszczu i zmierzchu
  • Wyświetlacz kolorowy TFT 3,5” pomiędzy zegarami
ODKRYJ WIĘCEJ

SUPER

  • Felgi aluminiowe o rozmiarze 17”
  • Podwójna końcówka rury wydechowej dla wersji 2.2 JTDM 180 KM
  • Siedzenia pokryte tkaniną czarną i skórą mieszaną do wyboru w 3 kolorach: czarnym, czerwonym lub brązowym
  • Dwukolorowa deska rozdzielcza i panele wewnętrzne drzwi do wyboru w 3 kolorach: czarnym, czerwonym lub brązowym
  • Aluminiowe nakładki progowe
  • System ostrzegania o niezamierzonym opuszczeniu pasa ruhu (LDW)
  • Funkcja ostrzegania o ryzyku kolizji czołowej (FCW)
  • Autonomiczny awaryjny system hamowania AEB
  • System audio Connect z z zintegrowanym wyświetlaczem 6,5” port mp3, aux, obrotowy panel sterujacy Rotary Pad
  • Precyzyjny układ wspomagania kierownicy
ODKRYJ WIĘCEJ

VELOCE

Giulia Veloce jest dostępna z nowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym 2.0 o mocy 280 KM, napędem na wszystkie koła i 8‑biegową przekładnią automatyczną lub z turbodoładowanym silnikiem Diesla 2.2 o mocy 210 KM, napędem na wszystkie koła i 8‑biegową przekładnią automatyczną. Oprócz wyposażenia przewidzianego dla wersji Super do standardowego wyposażenia wersji Veloce należą także:  
  • Reflektory biksenonowe 25 W
  • Felgi ze stopów lekkich o rozmiarze 18” 
  • Przedni zderzak z poszerzonymi wlotami powietrza
  • Tylny zderzak z deyfuzorem
  • Sportowa podgrzewana kierownica
  • Sportowe podgrzewane fotele przednie
  • Aluminiowe elementy wykończeniowe we wnętrzu samochodu:  na desce rozdzielczej, tunelu centralnym i panelach drzwi
  • Napęd na wszystkie koła Q4
ODKRYJ WIĘCEJ
  • Wersje
  • GIULIA
  • SUPER
  • VELOCE