Klienci Flotowi

business customers alfaromeo

Zobowiązania MOPAR dla Klientów Flotowych

  • Dostępność: diagnoza jest zawsze możliwa.
  • Przejrzystość: szczegółowa i omówiona kwotacja, żadnych napraw bez uprzedniej akceptacji.
  • Dotrzymywanie terminów: zwrot Twojego pojazdu w ustalonym terminie.
  • Mobilność: Usługi mobilności by zaspokoić Twoje potrzeby.
  • Specjalizacja: przeszkoleni technicy z doskonałą znajomością Twojego samochodu.
  • Jakość: gwarantowane wyposażenie i narzędzia wskazane przez Producenta.
  • Prostota: tu wykonasz naprawy nadwozia, okresową obsługę serwisową, naprawy, serwis gwarancyjny i oponiarski.

MY FLEET MANAGER

Odkryj My Fleet Manager - zestaw usług przeznaczonych do zarządzania flotami. Absolutna kontrola nad każdym samochodem, bez wychodzenia z biura.

MOBILNOŚĆ

  • Pomoc Drogowa 24h/365 w okresie gwarancji, z możliwością dalszego przedłużenia.
  • Usługi mobilności zależne od Twoich potrzeb: to proste i komfortowe rozwiązanie w nieoczekiwanych przypadkach.

EKSPERTYZA

  • Stale szkoleni technicy z doskonałą znajomością Twojego pojazdu: wyższe bezpieczeństwo eksploatacji.
  • Stosowanie wskazanych narzędzi specjalnych i systemów diagnostycznych, oraz ciągłe wsparcie techniczne i serwisowe służb producenta.
  • Gwarancja jakości usług.
  • Legalne pochodzenie stosowanych części zamiennych, 2 lata gwarancji bez limitu przebiegu.
  • Jakość naszego oleju: Petronas.
  • Poszanowanie środowiska.

ZARZĄDZANIE KOSZTAMI

  • Kontrakty serwisowe Mopar® Vehicle Protection.
  • Szczegółowe wyjaśnienie kosztorysu, żadnych napraw bez uprzedniej akceptacji.
  • Zwracamy Twój pojazd na czas: to nasze zobowiązanie.

USŁUGI

  • Szeroki zakres dostępnych usług, dodatkowego wyposażenia i akcesoriów.
  • Wszystkie usługi w jednym miejscu, by zaoszczędzić czas:
         - naprawy blacharsko-lakiernicze,
         - okresowa obsługa serwisowa,
         - naprawy,
         - usterki gwarancyjne i opony.

Potrzebujesz skontaktować się z Obsługą Klienta?

Obsługa Klienta zapewni Ci pełen spokój podczas podróży, a nasza sieć dealerska jest do Twojej dyspozycji.

PROGRAM DLA FIRM

W serwisowym Programie dla Firm (PdF) otrzymasz:
  • Obsługę serwisową wg jednakowych, preferencyjnych stawek za roboczogodzinę;
  • Upust na oryginalne części zamienne i akcesoria zakupione do usługi serwisowej;
  • Jednolite technologicznie czasy operacji serwisowych;
  • Możliwość autoryzacji napraw przez wskazanego przez siebie Menadżera Flotowego;
  • Zbiorczą fakturę za wszystkie usługi wykonane u Dealerów „PdF” w danym miesiącu;
  • Możliwość obsługi pozostałych samochodów spoza grupy FCA z zastosowaniem wysokiej jakości części Eurorepar, dystrybuowanych przez Stellantis (Distrigo)


(*) dotyczy firm posiadających powyżej 10 samochodów z grupy FCA,
(*) do programu kwalifikujemy indywidualnie