Modele
Po 110 latach od narodzin marki, Alfa Romeo powraca do swoich korzeni, wskrzeszając jedną z legend w swojej historii i całej motoryzacji: Giulię GTA
Odkryj więcej
Quadrifoglio to emblemat, który wyróżnia nasze najbardziej konkurencyjne modele. Stworzony jako sportowa legenda w 1923 roku, stał się symbolem doskonałości gamy Alfa Romeo.
Odkryj więcej
Pierwszy SUV Alfa Romeo. Sportowy i elegancki, wszechstronny i komfortowy. Każda podróż staje się niepowtarzalnym przeżyciem.
Odkryj więcej
Wielokrotnie nagradzany sedan Alfa Romeo. Włoska stylistyka, silniki wysokich osiągów o mocy między 160 a 280 KM, tylny napęd lub napęd na cztery koła Q4 oraz gwarancja niezrównanej przyjemności z jazdy.
Odkryj więcej
Samochód koncepcyjny: pierwszy SUV Alfa Romeo z napędem hybrydowym typu plug-in. Połączenie stylistyki i elektryfikacji.
Odkryj więcej
Sauber, Alfa Romeo i ORLEN łączą siły,
aby napisać nowy, ekscytujący rozdział motosportu.
Wystarczą cztery proste kroki, by wprowadzić dane swojego samochodu i skorzystać z wyjątkowych ofert oraz usług przeznaczonych dla Ciebie i Twojego samochodu!
newCartoolLoggedUserAddCarMessage
Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie odłączony i będziesz musiał ponownie wprowadzić dane!
Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.
By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta
Wybierz sposób wprowadzania danych samochodu i odkryj wszystkie dostępne usługi i oferty!
Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie odłączony i będziesz musiał ponownie wprowadzić dane!
Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.
By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}} , {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxRange
yourDealerBoxTitle
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}} , {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
Wydłuż gwarancję i poznaj plany przeglądów przygotowane specjalnie dla Twojego samochodu!
Odkryj naszą bogatą ofertę akcesoriów zaprojektowanych dla Twojego samochodu
yourcarctamessage3
Chcesz otrzymywać oferty i korzystać z wyjątkowych usług przygotowanych specjalnie z myślą o Twoim samochodzie?
Czekamy na Ciebie: wejdź do myAlfaRomeo!
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}}, {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
yourDealerBoxTitle
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}}, {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
Potrzebujesz informacji, wyceny lub wsparcia? Chcesz umówić się na wizytę? Czekamy na Ciebie!
Numer VIN znajduje się w dowodzie rejestracyjnym, w karcie gwarancyjnej i na przedniej szybie, a także na progu prawych drzwi pod listwą boczną.
Połączenie SOS/HELP : w nagłych przypadkach możesz ręcznie uruchomić połączenie alarmowe z samochodu, za pomocą przycisku lub radia, lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej My Alfa Connect z centrum alarmowym lub Państwowym Ratownictwem Medycznym (24 godziny na dobę). Połączenia z samochodu są automatycznie lokalizowane przez Alfa Connect Box. Automatyczne połączenie SOS/HELP to połączenie generowane automatycznie, które łączy się w określonych sytuacjach awaryjnych.
Pomoc drogowa : w razie potrzeby skorzystania z pomocy drogowej, możesz ręcznie nawiązać połączenie głosowe za pośrednictwem systemu informacyjno-rozrywkowego lub aplikacji mobilnej (My Alfa Connect) i porozmawiać bezpośrednio z operatorem call center. Lokalizacja pojazdu i numer VIN zostaną podane automatycznie. W niektórych sytuacjach takich, jak usterki układu napędowego, usterki układu paliwowego lub usterki układu hamulcowego, samochód automatycznie nawiązuje połączenie głosowe między pasażerami a pomocą drogową, podając lokalizację pojazdu i VIN.
Operacje zdalne: możesz sterować swoją Alfą Romeo nie będąc nawet w jej pobliżu. Możesz zablokować lub odblokować drzwi samochodu oraz włączyć światła za pomocą smartfona lub smartwatcha.
Lokalizator samochodu: znalezienie samochodu na zatłoczonym parkingu nie będzie już problemem. Wyświetl pozycję pojazdu na smartfonie, smartwatchu i stronie internetowej. Możesz zobaczyć odległość jaka dzieli Cię od samochodu, a nawet wyznaczyć trasę do tej lokalizacji.
My Remote posiada także funkcje At-Home Digital Assistant*, Drive Alerts*, Eco-Score*.Informacje o samochodzie: najważniejsze informacje o stanie Twojego samochodu w pigułce. Dzięki usłudze My:Car możesz otrzymywać w czasie rzeczywistym informacje o swoim samochodzie, na przykład dotyczące poziomu paliwa, ciśnienia w oponach, stanu licznika lub poziomu oleju. Logując się do aplikacji mobilnej My Alfa Connect oraz do strony internetowej możesz zobaczyć informacje o samochodzie zaktualizowane w momencie zakończenia ostatniej podróży. Sprawdź swój samochód w czasie rzeczywistym, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo jazdy.
My Car obejmuje również Alert Stanu samochodu* i Powiadomienia In-Vehicle*.Send & GO: zaawansowana nawigacja umożliwiająca wyszukiwanie celu podróży bezpośrednio na smartfonie i wysłanie go do systemu nawigacji samochodu za pośrednictwem aplikacji mobilnej My Alfa Connect, dzięki funkcji Send & GO. Dotarcie do wybranego miejsca docelowego nigdy nie było takie łatwe, bez zakłóceń między samochodem a smartfonem.
Inteligentna nawigacja My Navigation obejmuje także wyszukiwanie punktów użyteczności publicznej* i alarmy o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym, pogodzie i fotoradarach, nawigację typu Last Mile oraz wyszukiwanie parkingów i stacji benzynowych.Hotspot Wi-Fi: do hotspotu pokładowego 4G LTE, oferowanego przez Ubigi, można jednocześnie przyłączyć do 8 urządzeń, aby surfować po Internecie podczas podróży, zapewniając rozrywkę wszystkim pasażerom. Pierwszą rejestrację należy wykonać w samochodzie po podłączeniu do hotspotu pokładowego, po jej zakończeniu użytkownik i wszyscy pasażerowie mogą podłączyć się i korzystać ze swoich urządzeń.
*usługa opcjonalna, dostępna po zarejestrowaniu się na ubigi.com Obowiązują opłaty zgodnie z aktualną ofertą Ubigi.
Powiadomienie o włączeniu autoalarmu: jeśli samochód wykryje podejrzenie próby kradzieży takie, jak nieuprawnione holowanie pojazdu, otrzymasz powiadomienie. Dotyczy to takich naruszeń, jak wykrycie ruchu w kabinie oraz próby włamania (w przypadku samochodów wyposażonych w system przeciwwłamaniowy.
Pomoc w razie kradzieży samochodu: usługa ta zapewnia szybką pomoc w przypadku kradzieży. Możesz zadzwonić do centrum kontaktowego, prosząc bezpośrednio o pomoc, naciskając przycisk „Zadzwoń” w aplikacji mobilnej My Alfa Connect, a gdy kradzież zostanie potwierdzona raportem policyjnym, zostaną uruchomione funkcje ochrony, w tym śledzenie pojazdu.
* Usługi łączności dotyczące Raportu o stanie pojazdu, funkcjonalności At-Home Digital Assistant, Drive Alerts, Powiadomień o stanie pojazdu, Informacji o samochodzie będą aktywne od listopada 2020 r. Powiadomienia w samochodzie, Send&Go, Wyszukiwania POI, Live Traffic/Live Speedcams (informacje o natężeniu ruchu i radarach) i nawigacja typu Last Mile będą aktywne od kwietnia 2021.
Większość pakietów usług Alfa Connect jest już zawarta w cenie samochodu przez okres od 3 do 5 lat, w zależności od wybranego pakietu. My Assistant jest już aktywny, natomiast w przypadku pakietów My Car, My Remote and My Navigation wystarczy jedynie ukończyć proces rejestracji.
Niektóre pakiety usług Alfa Connect są dostępne za opłatą, z różnymi okresami subskrypcji, tak jak w przypadku My Wi-Fi i My Theft Assistance.
Dla wybranych modeli dostępne są bezpłatne okresy próbne, które pomogą Ci odkryć nasze pakiety. Zapytaj swojego dealera!
Polityka Prywatności ma na celu opis sposobu zarządzania danymi osobowymi zebranymi przez FCA Italy S.p.A. ("Spółka") za pośrednictwem tej strony internetowej zgodnie z obowiązującym prawem.
ZBIERANE DANE OSOBOWE
Następujące dane osobowe mogą być zbierane:
CEL I SPOSÓB PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Przekazane dane osobowe („Dane”) mogą być przetwarzane w następujących celach:
Dane mogą być przetwarzane w formie papierowej, elektronicznej lub w sposób zautomatyzowany, między innymi za pośrednictwem tradycyjnej poczty, poczty elektronicznej bądź telefonicznie (np. poprzez automatyczne połączenia telefoniczne, wiadomości SMS, MMS), faksem bądź w inny sposób (np. strony internetowe, aplikacje mobilne).
ODBIORCY DANYCH
Dane mogą być przetwarzane przez osoby fizyczne i/lub prawne działające w imieniu Spółki (zgodnie ze szczególnymi zobowiązaniami umownymi) i mające siedzibę w państwach członkowskich UE bądź w krajach spoza UE.
Dane mogą być udostępniane stronom trzecim w celu wypełnienia obowiązków wynikających z prawa, wykonania nakazu władz publicznych lub skorzystania z przysługujących Spółce praw przed organem sądowym.
PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EOG
W ramach stosunków umownych Spółka może przesyłać Dane do krajów poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG), a także przechowywać je w bazach danych zarządzanych przez podmioty działające w imieniu Spółki. Zarządzanie bazami danych oraz przetwarzanie Danych może służyć wyłącznie wskazanym powyżej celom przetwarzania i musi odbywać się zgodnie z obowiązującym prawem o ochronie danych.
W przypadku przesyłania Danych poza EOG Spółka zastosuje wszelkie odpowiednie środki umowne w celu zagwarantowania właściwej ochrony Danych. Jednym z tego rodzaju środków jest zawieranie umów zawierających standardowe klauzule umowne przyjęte przez Komisję Europejską na potrzeby przekazywania danych osobowych poza EOG.
ODNOŚNIKI DO STRON INTERNETOWYCH PODMIOTÓW (STRON) TRZECICH
Witryny stron trzecich, dostępne poprzez tę stronę internetową podlegają odpowiedzialności strony trzeciej.
Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności w związku z żądaniami i/lub udostępnianiem danych osobowych stronom trzecim.
ADMINISTRATOR DANYCH I ZESPÓŁ INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Administratorem danych jest FCA Italy S.p.A. z siedzibą w Corso Giovanni Agnelli 200 – 10135 Turyn, Włochy.
Z zespołem inspektora ochrony danych można skontaktować się, pisząc na adres: dpofca@stellantis.com
PRZECHOWYWANIE DANYCH
Dane przetwarzane na potrzeby świadczenia Usługi oraz przeprowadzania Badań Satysfakcji Klienta będą przechowywane przez Spółkę przez okres uznany za ściśle niezbędny do realizacji takich celów. Jednakże, Spółka może przechowywać Dane przez dłuższy okres, który zostanie uznany za konieczny dla ochrony interesów Spółki w związku z ewentualną odpowiedzialnością związaną ze świadczeniem Usługi.
Dane przetwarzane w celu prowadzenia Działań Marketingowych oraz Profilowania będą przechowywane przez Spółkę od chwili wyrażenia zgody przez klienta do momentu wycofania zgody. Po wycofaniu zgody Dane nie będą już wykorzystywane do tych celów, choć mogą być wciąż przechowywane przez Spółkę, w szczególności na potrzeby ochrony interesów Spółki w związku z ewentualną odpowiedzialnością za przetwarzanie, chyba że właściwy organ nadzoru udzieli dodatkowych wyjaśnień dotyczących tej kwestii.
Dane przetwarzane dla poprawy komfortu użytkowania stron internetowych będą przechowywane tak długo, jak to określono w firmowej Polityce Plików Cookie.
PRAWA KLIENTA
Klientowi przysługują następujące prawa:
Klienci mogą skorzystać z powyższych praw bezpośrednio pod adresem: https://privacyportal.fcagroup.com
ZMIANY
Niniejsza Polityka Prywatności wchodzi w życie z dniem 03/06/2021.
Spółka zastrzega sobie prawo do częściowej lub pełnej zmiany Polityki Prywatności lub do aktualizacji jej treści (np. w wyniku zmian w obowiązującym prawie). Wszelkie aktualizację będą publikowane na tej stronie internetowej.