Wystarczą cztery proste kroki, by wprowadzić dane swojego samochodu i skorzystać z wyjątkowych ofert oraz usług przeznaczonych dla Ciebie i Twojego samochodu!
newCartoolLoggedUserAddCarMessage
Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie usunięty i będzie trzeba ponownie wprowadzić dane.
Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.
By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta
Wybierz sposób wprowadzania danych samochodu i odkryj wszystkie dostępne usługi i oferty!
Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie usunięty i będzie trzeba ponownie wprowadzić dane.
Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.
By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}} , {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
Telefon {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
Telefon {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxRange
Twój dealer
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}} , {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
Telefon {{selectedDealer.TEL_1}}
Odległość
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
Telefon {{dealer.TEL_1}}
Odległość
Wydłuż gwarancję i poznaj plany przeglądów przygotowane specjalnie dla Twojego samochodu!
Odkryj naszą bogatą ofertę akcesoriów zaprojektowanych dla Twojego samochodu
yourcarctamessage3
Chcesz otrzymywać oferty i korzystać z wyjątkowych usług przygotowanych specjalnie z myślą o Twoim samochodzie?
Czekamy na Ciebie: wejdź do myAlfaRomeo!
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}}, {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
Telefon {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
Telefon {{dealer.TEL_1}}
Odległość
Twój dealer
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}}, {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
Telefon {{selectedDealer.TEL_1}}
Odległość
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
Telefon {{dealer.TEL_1}}
Odległość
Potrzebujesz informacji, wyceny lub wsparcia? Chcesz umówić się na wizytę? Czekamy na Ciebie!
Numer VIN znajduje się na dowodzie rejestracyjnym, na karcie gwarancyjnej oraz jest wybity na karoserii samochodu (np. na progu prawych drzwi pod listwą boczną) oraz dodatkowo dla niektórych modeli znajduje się pod przednią szybą.
Połączenie SOS/HELP :w nagłych wypadkach, ręcznie z wnętrza samochodu, możesz nawiązać połączenie z centrum alarmowym lub Państwowym Ratownictwem Medycznym (24 godziny na dobę). Samochód automatycznie wyśle do operatora informację o Twojej lokalizacji. Połączenie SOS/HELP to kontakt generowany automatycznie, który - w określonych sytuacjach awaryjnych - łączy z call center lub Państwowym Ratownictwem Medycznym (24 godziny na dobę).
Pomoc drogowa : w razie potrzeby skorzystania z pomocy drogowej, możesz ręcznie nawiązać połączenie głosowe za pośrednictwem systemu informacyjno-rozrywkowego lub aplikacji mobilnej My Alfa Connect i porozmawiać z operatorem call center. Lokalizacja samochodu i numer VIN zostaną przekazane automatycznie. W niektórych sytuacjach, takich jak usterki: układu napędowego, układu paliwowego lub układu hamulcowego, samochód automatycznie nawiązuje połączenie głosowe między pasażerami a pomocą drogową, podając swoją lokalizację i numer VIN.
Funkcje zdalne: możesz sterować swoją Alfą Romeo nie będąc nawet w jej pobliżu. Możesz zablokować lub odblokować drzwi oraz włączać światła za pomocą smartfona lub smartwatcha. W nowej Alfie Romeo Tonale możesz również sprawdzić, czy drzwi lub bagażnik są zamknięte, czy silnik jest wyłączony i wiele więcej.
Lokalizator samochodu: znalezienie auta na zatłoczonym parkingu nie jest już problemem. Wyświetl pozycję samochodu na smartfonie, smartwatchu lub portalu internetowym i zobaczysz jaka odległość dzieli Cię od niego. Możesz nawet wyznaczyć trasę do miejsca, w którym aktualnie się znajduje.
My Remote zawiera również funkcję At-Home Digital Assistant* umożliwiającą interakcję z asystentem głosowym bezpośrednio z domu oraz funkcję Driving Alerts*, dzięki której masz zawsze samochód pod kontrolą. Ponadto, nowy model Alfa Romeo Tonale posiada funkcję Eco-Score, która pomaga doskonalić umiejętność ekonomicznej jazdy, rejestrując w czasie rzeczywistym dane dotyczące przyspieszania, zwalniania i innych parametrów.
Informacje o samochodzie: najważniejsze dane o stanie Twojego samochodu w pigułce. Dzięki usłudze My Car, w czasie rzeczywistym otrzymujesz następujące informacje o samochodzie: poziom paliwa, ciśnienie w oponach i stan licznika. Logując się do aplikacji mobilnej My Alfa Connect lub portalu internetowego zobaczysz informacje o samochodzie, zaktualizowane w momencie ostatniego wyłączenia silnika. Kontroluj swój samochód w czasie rzeczywistym, aby zapewnić sobie maksymalne bezpieczeństwo jazdy.
Dzięki funkcji Service Scheduling dostępnej dla nowej Alfy Romeo Tonale, możesz skonfigurować przegląd okresowy samochodu bezpośrednio z poziomu aplikacji mobilnej.
My Car obejmuje również Alert Stanu samochodu i Powiadomienia In-Vehicle.Send & GO: to zaawansowana nawigacja umożliwiająca wyszukiwanie celu podróży na smartfonie i wysyłanie go do systemu nawigacyjnego samochodu, za pośrednictwem aplikacji mobilnej My Alfa Connect. Dotarcie do wybranego miejsca docelowego nigdy nie było łatwiejsze, bez zakłóceń pomiędzy samochodem a smartfonem.
Nowa Alfa Romeo Tonale posiada również funkcje: Map Update Over the Air (bezprzewodowa aktualizacja map), Dynamic Range Mapping (dynamiczne mapowanie zasięgu) i Find Charging Station (wyszukiwanie stacji ładowania).My Navigation zawiera także wyszukiwanie punktów użyteczności publicznej (POI Search), informacje o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym, pogodzie i fotoradarach (Live Traffic/Live Speedcams), nawigację typu Last Mile (Last Mile Navigation) oraz wyszukiwanie parkingów i stacji benzynowych (Parking/Fuel Finder).
Hotspot Wi-Fi: do hotspotu pokładowego 4G LTE, oferowanego przez Ubigi, można jednocześnie przyłączyć do 8 urządzeń, aby surfować po Internecie podczas podróży, zapewniając rozrywkę wszystkim pasażerom. Pierwszą rejestrację należy wykonać w samochodzie po podłączeniu do hotspotu pokładowego, po jej zakończeniu użytkownik i wszyscy pasażerowie mogą podłączyć się i korzystać ze swoich urządzeń.
Usługa głosowa Alexa: w samochodzie możesz zawsze liczyć na asystentkę głosową Alexę, dostępną w nowym modelu Alfa Romeo Tonale, która udzieli Ci informacji na temat mijanych po drodze miejsc, będzie słuchała Twoich poleceń, odtwarzając Twoją ulubioną playlistę czy audiobooki oraz wiele więcej! Możesz również uzyskać dostęp do usługi zdalnie, bezpośrednio z domu, aby wysyłać miejsca docelowe i trasy ze smartfona do samochodu, monitorować na bieżąco poziom naładowania baterii, znaleźć najbliższe stacje ładowania i wiele więcej!
*usługa opcjonalna, dostępna po zarejestrowaniu się na ubigi.com Obowiązują opłaty zgodnie z aktualną ofertą Ubigi.
Powiadomienie o włączeniu autoalarmu: jeśli samochód wykryje podejrzenie próby kradzieży takie, jak nieuprawnione holowanie pojazdu, otrzymasz powiadomienie. Dotyczy to takich naruszeń, jak wykrycie ruchu w kabinie oraz próby włamania (w przypadku samochodów wyposażonych w system przeciwwłamaniowy.
Pomoc w razie kradzieży samochodu: usługa ta zapewnia szybką pomoc w przypadku kradzieży. Możesz zadzwonić do centrum kontaktowego, prosząc bezpośrednio o pomoc, naciskając przycisk „Zadzwoń” w aplikacji mobilnej My Alfa Connect, a gdy kradzież zostanie potwierdzona raportem policyjnym, zostaną uruchomione funkcje ochrony, w tym śledzenie pojazdu.
* Usługi łączności dotyczące Raportu o stanie pojazdu, funkcjonalności At-Home Digital Assistant, Drive Alerts, Powiadomień o stanie pojazdu, Informacji o samochodzie będą aktywne od listopada 2020 r. Powiadomienia w samochodzie, Send&Go, Wyszukiwania POI, Live Traffic/Live Speedcams (informacje o natężeniu ruchu i radarach) i nawigacja typu Last Mile będą aktywne od kwietnia 2021.
Większość pakietów usług Alfa Connect jest już zawarta w cenie samochodu przez okres od 3 do 5 lat, w zależności od wybranego pakietu. My Assistant jest już aktywny, natomiast w przypadku pakietów My Car, My Remote and My Navigation wystarczy jedynie ukończyć proces rejestracji.
Niektóre pakiety usług Alfa Connect są dostępne za opłatą, z różnymi okresami subskrypcji, tak jak w przypadku My Wi-Fi i My Theft Assistance.
Dla wybranych modeli dostępne są bezpłatne okresy próbne, które pomogą Ci odkryć nasze pakiety. Zapytaj swojego dealera!
Polityka Prywatności ma na celu opis sposobu zarządzania danymi osobowymi zebranymi przez FCA Italy S.p.A. ("Spółka") za pośrednictwem tej strony internetowej zgodnie z obowiązującym prawem.
ZBIERANE DANE OSOBOWE
Następujące dane osobowe mogą być zbierane:
CEL I SPOSÓB PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Przekazane dane osobowe („Dane”) mogą być przetwarzane w następujących celach:
Dane mogą być przetwarzane w formie papierowej, elektronicznej lub w sposób zautomatyzowany, między innymi za pośrednictwem tradycyjnej poczty, poczty elektronicznej bądź telefonicznie (np. poprzez automatyczne połączenia telefoniczne, wiadomości SMS, MMS), faksem bądź w inny sposób (np. strony internetowe, aplikacje mobilne).
ODBIORCY DANYCH
Dane mogą być przetwarzane przez osoby fizyczne i/lub prawne działające w imieniu Spółki (zgodnie ze szczególnymi zobowiązaniami umownymi) i mające siedzibę w państwach członkowskich UE bądź w krajach spoza UE.
Dane mogą być udostępniane stronom trzecim w celu wypełnienia obowiązków wynikających z prawa, wykonania nakazu władz publicznych lub skorzystania z przysługujących Spółce praw przed organem sądowym.
PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EOG
W ramach stosunków umownych Spółka może przesyłać Dane do krajów poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG), a także przechowywać je w bazach danych zarządzanych przez podmioty działające w imieniu Spółki. Zarządzanie bazami danych oraz przetwarzanie Danych może służyć wyłącznie wskazanym powyżej celom przetwarzania i musi odbywać się zgodnie z obowiązującym prawem o ochronie danych.
W przypadku przesyłania Danych poza EOG Spółka zastosuje wszelkie odpowiednie środki umowne w celu zagwarantowania właściwej ochrony Danych. Jednym z tego rodzaju środków jest zawieranie umów zawierających standardowe klauzule umowne przyjęte przez Komisję Europejską na potrzeby przekazywania danych osobowych poza EOG.
ODNOŚNIKI DO STRON INTERNETOWYCH PODMIOTÓW (STRON) TRZECICH
Witryny stron trzecich, dostępne poprzez tę stronę internetową podlegają odpowiedzialności strony trzeciej.
Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności w związku z żądaniami i/lub udostępnianiem danych osobowych stronom trzecim.
ADMINISTRATOR DANYCH I ZESPÓŁ INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Administratorem danych jest FCA Italy S.p.A. z siedzibą w Corso Giovanni Agnelli 200 – 10135 Turyn, Włochy.
Z zespołem inspektora ochrony danych można skontaktować się, pisząc na adres: dpofca@stellantis.com
PRZECHOWYWANIE DANYCH
Dane przetwarzane na potrzeby świadczenia Usługi oraz przeprowadzania Badań Satysfakcji Klienta będą przechowywane przez Spółkę przez okres uznany za ściśle niezbędny do realizacji takich celów. Jednakże, Spółka może przechowywać Dane przez dłuższy okres, który zostanie uznany za konieczny dla ochrony interesów Spółki w związku z ewentualną odpowiedzialnością związaną ze świadczeniem Usługi.
Dane przetwarzane w celu prowadzenia Działań Marketingowych oraz Profilowania będą przechowywane przez Spółkę od chwili wyrażenia zgody przez klienta do momentu wycofania zgody. Po wycofaniu zgody Dane nie będą już wykorzystywane do tych celów, choć mogą być wciąż przechowywane przez Spółkę, w szczególności na potrzeby ochrony interesów Spółki w związku z ewentualną odpowiedzialnością za przetwarzanie, chyba że właściwy organ nadzoru udzieli dodatkowych wyjaśnień dotyczących tej kwestii.
Dane przetwarzane dla poprawy komfortu użytkowania stron internetowych będą przechowywane tak długo, jak to określono w firmowej Polityce Plików Cookie.
PRAWA KLIENTA
Klientowi przysługują następujące prawa:
Klienci mogą skorzystać z powyższych praw bezpośrednio pod adresem: https://privacyportal.fcagroup.com
ZMIANY
Niniejsza Polityka Prywatności wchodzi w życie z dniem 03/06/2021.
Spółka zastrzega sobie prawo do częściowej lub pełnej zmiany Polityki Prywatności lub do aktualizacji jej treści (np. w wyniku zmian w obowiązującym prawie). Wszelkie aktualizację będą publikowane na tej stronie internetowej.